Seriál Priatelia je ešte stále obľúbený medzi priateľmi

Málokto z šestnásťročných, ktorí boli prieskumu, bol dokonca živý, keď sa prvýkrát vysielal v rokoch 1994-2004.
Ale správa Childwise hovorí, že komédia je ich obľúbený program. Prehliadka o vzostupoch a pádoch priateľskej skupiny v New Yorku sa teraz pozerá veľmi odlišne od toho, kedy bola po prvýkrát v 90. rokoch.
Zobrazenie ohniska

online

Téma melódia hovorí: "Budem tam pre vás", a pre mladých divákov to je vždy pre nich, k dispozícii v back-to-back epizódy na streamingových službách, ako je Netflix.
Mladí ľudia povedali výskumným pracovníkom, že program sa im páčil kvôli kombinácii predmetu a ako uprednostňujú konzumáciu programov.
"Zameranie sa na priateľstvo a vzťahy súvisí s teenagermi," hovoria výskumníci.
A oni si užili svoju cestu cez epizódy, so známymi znakmi, s nasledujúcim spustením automaticky, keď skončíte.

"Sledujú to prakticky kedykoľvek a kdekoľvek, od začiatku až do konca."
Táto 25-ročná analýza mediálnych návykov, založená na prieskume 2000 mladých ľudí, hovorí, že je to teraz "generačný posun" – v ktorom je väčšina prezeraní prostredníctvom zariadení mobilného internetu, či už telefónu, notebooku alebo tabletového počítača.
Len 10% teraz získava "takmer všetky" svoje televízne programy prostredníctvom televíznej obrazovky – a 58% týchto mladých ľudí sleduje programy na požiadanie na svojich mobilných telefónoch.

V správe sa hovorí, že aj pojem "obľúbený program" sa zhoršuje tým, čo nazýva "skľučujúca voľba a prechodná povaha obsahu".

mobil

Zmena postojov
Keď však mladí diváci sledujú programy z 90. rokov, môžu nastať otázky týkajúce sa meniacich sa spoločenských postojov.
Na sociálnych médiách existujú dlhodobé argumenty o tom, či majú priatelia obsah, ktorý by teraz mohol byť považovaný za sexistický alebo homofóbny.
Ako mladí chcú všetko online
Priatelia boli prvýkrát vysielaní v roku 1994 – štyri roky pred spustením spoločnosti Google – ale súčasné oživenie je založené na online publiku na požiadanie.
Výskum "Childwise" ukazuje, že mladí ľudia sú ponorení do digitálnej technológie – v priemere tri hodiny denne.

4.2
17